Underbar kväll igår!

, Kl. 15:16 |
Kvällen igår var helt galet bra! Hade så sjukt kul & allt bara flöt på hur bra som helst! Började med att jag och Kempe kom hem till Rebecca vid halv åtta tiden och  då var de flesta redan fulla och glada haha så vi fick snabbt  hinna ifatt där. Vi krängde smörgåstårta och spelade drickaspel också innan vi fick skjuts till bussen i Everöd. Vi gick sedan till Biljard och spelade lite och drack och hade riktigt trevligt innan vi begav oss till Bånken. Där blev det verkligen att dansa loss, FYFAN vad kul vi hade!! :D Gaaaaalet haha och sen mitt i allt ihop försvann min bricka till jackan i garderoben men den hittade jag sedan där ute där alla stod och rökte på marken haha, tur! Stack ifrån Bånken ganska tidigt ändå men vi hade nog inte pallat mer ändå faktiskt, hade varit igång ganska så bra ;) Kempe och en annan tjej (minns verkligen inte namnen på alla från igår haha) köpte en kebabrulle och sedan gick jag & Kempe hem till henne och sov.

All min dricka, seriöst ALL min dricka gick åt igår. En halv liter sprit groggades upp, hela min turkiska peppar flaska (typ 40 cl) och en 7.0 cider... HELT OTROLIGT haha! Dessutom tappade jag mitt ena örhänge någonstans och mitt körkort är på villovägar, måste få tillbaka det! Men annars är jag verkligen nöjd med kvällen & tror nog Rebecca och alla andra också var det! :D Tack alla!

Slänger upp bilder sen, togs ändå en hel del haha... vet dock inte om det är så många jag vågar lägga upp ;)
Rebecca

Tack för en otroligt underbar kväll snäckan!!! :D Helt galet vad bra det blev :D :D PUSS, love you! <3





Kom ihåg mig?