Rensat garderoben!

, Kl. 21:46 |
Kom hem från Lovisa idag vid halv åtta haha. Käkade tacos, fixade oss och förfestade hos henne med Linnea och Emma igår (dock var jag nykter) och fotade en jävla massa haha. Hade riktigt trevligt och sedan tog vi bussen till HLM för att sedan möta upp killarna. Efter det blev det studentfest på Harrys med temat "Color explosion!" så de flesta var ju väldigt färglada ;) Slänger upp lite bilder sen!

Har precis rensat garderoben också och min syrra hann somna på kuppen så hon ligger och sussar sött i min säng nu ;) haha men fick bort väldigt mycket jag inte använder eller som inte passar mig. Ska nog kanske sälja några plagg som det inte är något fel på men resten får gå till de behövande :)

Nu blir det snart att plocka ögonbrynen på mamma & sen att göra Tiddans blogg halva natten hehe.




Kom ihåg mig?