Inställda tåg, McDonald's, Shopping, Taekwondoträning & Willy:s

, Kl. 21:32 |
Äntligen hemma! Gjorde klart lite på grafisk kommunikation och när jag sedan kom till centralen så var mitt tåg försenat. Sen blev det inställt och nästa blev också försenat så missade bussen hem från rese. Mamma och lillebror kom istället så åt vi på McDonald's och gick i affärer! Köpte ett par jättegossiga vantar som jag ska få i julklapp, måste hitta en halsduk också. Köpte julklapp till pappa, parfym och byxor till mamma också innan vi stack till Albins taekwondoträning följt av Willy:s. Tog sin lilla tid ju haha men hemma nu!

Slänger upp lite bilder från då jag & Tobbe sprang ut och fotade lite då det började snöa snart men här kommer en bild från skoltoaletten haha, fjoll! Lägg märke till hur jag står med benen haha...




Kom ihåg mig?