Äntligen hemma!

, Kl. 21:27 |
Åkte iväg till Bromölla igår och var först på en förfest innan vi gick en lång väg till en klubbstuga i kylan. Var där kanske i en kvart och allt var lugnt men sen hade det tydligen blivit ett missförstånd så vi fick gå därifrån efter massa bråk med killarna och 30+arna som hade det hahaha, herregud vilken kväll. Gick sedan en lång bit igen och istället för att sticka hem på fest hos Salle så gick jag hem till Robin och Pierre. När jag kom dit var allt nersläckt och tyst och fick lysa med mobilen för att hitta dem sovandes haha. Hittade dock popcorn så satt och smaskade i mig det tills de till slut vaknade ;) Kollade sedan på en julfilm och sen gick jag in och sov i Robins säng.

Åkte hem vid ett-tiden idag & åkte hem till farmor för att hjälpa henne med julkort. Tog 3,5 timme för oss att få allt rätt......  hahaha! Det är seriöst något fel på hennes skrivare! Men visar bilder på hur det blev imorgon, kameran glömde jag nämligen hos henne.

Hoppas ni har haft en lite mer lyckad helg än mig :D Men ibland går ju inte allt som planerat och lika bra är väl det för allt kan ju inte vara frid och fröjd ;)

Terese

Allt bra?





Kom ihåg mig?