Taekwondo

, Kl. 21:17 |
Besökte stället jag skulle vilja helgjobba på & presenterade mig lite samt lämnade mina uppgifter. Tror det gick ganska bra faktiskt, det kändes så i alla fall. Han skulle ringa tillbaka nästa vecka någon gång så det är bara att hålla tummarna!

Följde med lillebror till taekwondoträningen tillsammans med mamma efteråt och tittade på alla små som kämpade tills svetten bara rann av dem hahaha! Måste nog börja öva upp min kondis alltså, hade lagt mig ner och dött efter tio minuter om jag fått göra det de gör på de träningarna... men sen går jag ju på John Bauer också haha ;)

Nej, nu blir det duschen och sedan krypa ner i sängen eftersom jag är ganska så slut nu efter denna dagen. Sov gott allihop!

De tävlar med Chirisan Taekwondo klubb i Kristianstad & här är några bilder från förstasidan!



Disa & Ellen!


viki

Den första bilden liknar karate-träningen jag gick på ett par år sen ;)

Tycker om din blogg! :D

Snälla, kan vi följa varandras bloggar? :)

KRAM


Nails by Dana

sv: åh, tack så mycket!! :D


Sasha

Hoppas du får jobbet :)





Kom ihåg mig?