Sol och en försvunnen ring

, Kl. 10:52 |
Nej, tyckte att det var dags att gå upp nu när det är stor sol ute ;) Ska upp och äta lite frallor som morfar kommit med och sedan ligga och steka vid poolen med familjen idag igen!



Kan förresten inte hitta min ring jag köpte i torsdags! Har ingen aning om vart den tagit vägen förutom att jag hade den med mig hem från Lovisa i fredags så den lär väl gömma sig någonstans i huset! Hoppas att jag hittar den :( Den kostade ju trots allt ändå 400;- så det är ju inte så kul om den inte dyker upp...



(Ringen visas också på bilden i headern, dock är det en kompis ring!)
Evve

Vill du vara med och tävla om att bli Dagens Blogg?

Klicka in här då och skriv "Jag är med" : http://evvesliv.blogg.se/2011/august/vill-du-bli-dagens-blogg.html#comment





Kom ihåg mig?