One more year to go!

, Kl. 16:21 |
Förlåt för att bloggen inte har uppdaterats men har faktiskt inte haft tillgång till någon dator. Började sista året i skolan idag som sagt & det hade varit bra faktiskt. Haft en liten minitävling i vem som kan mest om skolans regler haha, min grupp vann NÄSTAN! Haft lite genomgångar med schemat och lite apu också. Ska fixa iordning mitt cv & skriva ett personligt brev och skicka iväg till ett ställe i Kristianstad senare som vår studievägledare fixade och så får vi se vart det leder :) Hade varit kul i alla fall!

Fick dessutom tillbaka våra datorer, men vet ni vad? JAG KOMMER INTE IHÅG MITT LÖSENORD! Det problemet hade fler än jag och personen som hade hand om såna saker finns inte kvar på skolan så lärarna får ringa runt och försöka få tag på honom... vilket strul :(



Slutade efter det och när jag skulle ta mitt tåg fick jag se att det var ersatt med buss, drygt! Fick även reda på att det kommer vara så hela denna veckan, ännu mer drygt! Men aja, får väl nöja mig med att komma hem senare i en vecka. Nu ska jag ta en powernap, är så sjukt trött! Somnade nog inte förrän 3-4 inatt...
Lina Holgersson

Hej!

Ville bara tipsa lite om det senaste i min blogg ;)

Har 2st tävlingar uppe. En där du kan vinna en freebra och den där jag tävlar ut 15st kitt från stockholmsgruppen cosmetics med bodylotion och ansiktscreme.

Sedan har jag också lagt upp en kampanjkod till mina läsare ifall ni vill beställa en mjukisdress från inOne ;)



Pussar & kramar //Lina Holgersson <3





Kom ihåg mig?