Dö fluga, DÖ!

, Kl. 12:59 |
Känner mig som ett levande lik tack vare de äckliga flugorna som hållt mig vaken hela natten! :( Dessutom stängde pappa av internet igår bara för att jävlas så jag fick inte möjlighet att göra klart Carolines blogg, mindre snällt! Får ta och göra det idag istället efter en dusch, god frukost och kaffe(!)

Hm, dessutom börjar skolan om ÅTTA dagar!! Känns helt sjukt faktiskt... fast det ska bli kul att få träffa alla igen men det är så segt att stiga upp tidigt haha! Har ju mina små problem med att försova mig som jag måste bättra mig på.

sofia

Var gärna med i dagens tävling på min blogg! Tipsa om ditt bästa youtubeklipp för att få din blogg länkad i ett inlägg.



Ha en bra dag! / Holgersson


rikke c':

Begynner ikke på skolen før 22. jeg :)



Ha en fin dag vidre!:)





Kom ihåg mig?