6-årskalas med "gravidtröja"

, Kl. 01:27 |
Precis kommit hem från farmor & farfar nu. Var där tillsammans med familjen, faster samt kusin Olle som fyllde 6 år i måndags som vi firade nu ikväll. Riktigt nice faktiskt, har haft riktigt kul med många roliga konversationer och massa skratt! Ätit så mycket så jag egentligen borde ha spruckit efter hälften av det haha.

* Middag som bestod av potatisgratäng, kallrökt.... öhm, något kött och en god sallad.
* Efterrätt som bestod av gräddglass, maränger, cola & chokladsås och linser. Även grillspett med marshmallows som var doppade i choklad och strössel!
* Avslutade kvällen med ostbågar, jordnötsringar, salta pinnar och tre olika sorters chips.


Tror jag ska tvätta av sminket nu och däcka lite smått, det låter ganska frestande ;) Dessutom är jag ganska glad över att jag tog min "gravidtröja" som jag kallar den haha (eftersom man kan töja ut den hur mycket som helst...) för att slippa känna hur tröjan bara blir tightare o tightare ju mer man äter haha. Har ju fått det efter mamma att jag sväller upp då jag ätit, men det är kanske fler som har det så? I alla fall så är den köpt på Lindex på rean för kanske 3-4 år sedan och väldigt sällan använd.







Kom ihåg mig?