17.00

, Kl. 17:00 |
Precis gått in nu, kom en massa moln :@ Hade tänkt duscha nu & försöka få tag på min morfar så att vi kan köra och lämna högtalarna i Höör till Egzon som var snäll och lånade ut dem till min 18-årsfest. Får dock inte tag på honom...

Har fotat en del med pappas iPhone ute vid poolen också idag så jag ska försöka lägga upp några sen ikväll också! Han har köpt en sån där vattentät ficka han stoppar i den i så att man kan ha den i vattnet, ganska coolt! Dock fungerar inte touchen under vattnet vilket var lite synd.

David

Grr Grr Grr RAWR! Im a big fan of you!


cdahl.

hejhej! kikat omkring lite på din blogg och gillar den skarpt! :)



jag har just nu en frågestund på min blogg och det skulle vara kul om du ville ställa en fråga! :)

http://carinaballerina.blogg.se/2011/august/1-augusti-fragestund.html#comment





Kom ihåg mig?