10 sanningar om mig själv

, Kl. 14:04 |
1. Jag är alltid mig själv & tycker inte om folk som "spelar" någon annan för att försöka passa in.
2. Jag är 18 år och sover fortfarande med nalle.
3. Jag festar en hel del vilket kanske inte är så bra? Men man lever bara en gång så då tycker jag att man kan roa sig så mycket man kan - medans man kan!
4. Jag är rädd för att bli kär, rädd för att lämna ut mig och rädd för att bli sårad.
5. Jag är ganska dålig på att höra av mig till folk för jag vet oftast inte vad jag ska skriva så jag låter bli istället haha...
6. Jag stör mig något otroligt mycket på när en del personer skriver den glada smilisen hela tiden, alltså ":)" för den symboliserar bara falskhet för mig och skickar någon den till mig så känns det på något vis som om jag inte kan lita på personen. Själv skriver jag bara den till personer jag inte känner så bra eller när jag är riktigt, riktigt sur! Har faktiskt dissat en hel del killar för att de skriver den också... även om de är helt underbara i verkligheten haha... jag tror jag har problem?



7. Jag kan aldrig somna helt om det finns killar i närheten, t.ex. i samma rum.
8. Jag är beroende utav lypsyl och får panik då jag kommer på att jag glömt det hemma då jag är borta och liknande.
9. Facebook är mitt liv.
10. Min dröm är att bli webbdesigner. Fick MVG i webbdesignskursen i ettan och valde att läsa mer om det i tvåan men fick inte möjlighet till det då för få hade valt det så just nu går jag film istället vilket innebär att jag får ta webbdesign kurser sedan.



Kom ihåg mig?