Tjooddeelluuu... pics?

, Kl. 08:39 |
Blev ingen update igår, hade helt enkelt inte tid och när jag väl hade tid dog internet. Satt och fick ihop ett halvkasst PM till mitt nationella tal i svenska nu på fredag, kommer att faila big time!

La faktiskt in mina bilder och videos från min mobil igår också, haha typ ett halvår gamla bilder. Här är några stycken:

Jag & Bine på Kristianstadsdagarna förra året, vi gjorde varsin hennatatuering!

Från en fest hos Nille när han bodde i Sibbhult...

Pappa, Albin och Mamma spelar "gris" i poolen!

På väg mot en dag på Kristianstadsdagarna med Tiddan! Hon satt och spelade in när hon pratade med sig själv - i sex minuter! Jag "visste inte vem hon var" i de sex minutrarna ;)

En fest hos Freddy, han dansar och sjunger med en tv-kontroll HAHA

En dag jag skulle med bussen så hittade jag en höna i busskuren! Hur den kom dit där har jag ingen aning om! HAHA.

Lite andra bilder:



Atm sitter jag på min praktikplats med en kopp kaffe. Min handledare kommer förhoppningsvis snart med en uppgift till mig.



Kom ihåg mig?