Roliga citat från mig och mina störda vänner

, Kl. 17:35 |
Fått i mig lite mat och sitter och dricker en kopp kaffe (väntar lite med de tjocka feta häftena jag ska läsa hehe). Fick precis idén att skriva upp lite pinsamma och störda citat från mig och mina vänner så det ska jag göra, GO AHEAD AND READ:

Idag
Jag: "Tänk om killar kunde runka ut sitt fett, tänk så smala de skulle bli då!"
Tobbe: "Ja.. som jag!"
Lovisa: "Åhhh, jag vill ha en kuk!"

Nyår (fyllesnack)
Jag: "Jag har ett hårstrå i tandställningen!" Lovisa: "Vem har du sugit av?" Jag: "Jag fick det i munnen" Sen bara: "Oj... HAHAHA"

Jag: "Skriv att jag vill ha hans paket!" Lovisa: "Han frågade vilket paket så sa jag det på posten!" Jag: "Fråga om det behövs dubbla frimärken! HAHAHAHA"

En dag i skolan för ett tag sedan
Britta: "Ibland måste man ta folk på skreven för att få pengar..."


Fler fyllecitat från fester
Tiddan: "Jag skrek hål i örat"

Lovisa: "Ida, vi matar ankorna! Nej.. vi har ingen mat. NEJ JUST DET, det är kor som äter gräs..."

Jag: "Jag rapade nyss men jag kan inte bestämma vad det var för smak..."

Tiddan: "Jag hittar inte mina ögon"

Lovisa: "Kan vi inte koka sprit? Blir det inte renat då? HAHA nej, skriv inte upp det! Jag fattar väl att man måste ha virke till det..."

Någon gång för omkring ett år sedan
Jag: "Min syrra har blivit en sådan riktig fjortis! Hon har foundation på läpparna"
Kempe & Fia: "Men det har väl du med?"
Jag: "Men jag har läppglans över!"

Fler random citat
Lovisa: "HAHAHAHAHAHAHAHA JAG DÖR, ÅH NEJ JAG FÅR HJÄRTFLIMMER!"

Jag: "Fan vad du ser emo ut Bine"
Bine: "Fan vad du ser tantig ut Ida"


Ja, det var dessa jag kunde komma på just nu! Dock är mina dagar fulla av liknade citat haha.
Life's what you make it, right? ♥




Kom ihåg mig?