Kramp i benet

, Kl. 14:34 |
Fick reda på lite innan 12 inatt att svenskan på morgonen var inställd, blev överlycklig och ställde om alarmet! När jag sedan vaknade igen och skulle gå upp för att äta något så trillade jag nästan för att ena benet inte ville som jag ville. Kom på att benet hade krampat några gånger under natten, vilket händer mig lite då & då. Gör sjukt ont och tvingar mig att stampa ner benet i sängen för att det ska gå över! Så nu haltar jag fram, höll nästan på att börja böla när jag skulle upp för trappan så fick kräla upp på alla fyra HAHA!


Eh, ja! Detta gjorde att jag stannade hemma från skolan! Har dessutom blivit förkyld, Bine har väl smittat mig :( ska inte ge henne fler pussar den saken är säker!

Nu ska jag gå upp och få lite mer i magen, tog bara en ynklig macka innan :) Hörs sen!








Kom ihåg mig?