Ergonomi, möte på arenan & bloggdesign

, Kl. 21:58 |

Arbetade om Ergonomi på idrotten idag, liiite bättre än att idrotta kanske haha. Insåg även att en hel del från min hälsobild hade försvunnit, inte alls kul! Hade skrivit över 1000 ord och nu har jag bara typ 600! GAH, bara att skriva om.

Jag & Bine stack tidigare från mediakunskapen för att åka till Kristianstads Arena. Där hade mina "kollegor" på min ASU-plats sitt månadsmöte och de hade bett mig vara med på det förra veckan, vilket jag såklart ställde upp på! Vi berättade om vilka hemsidor vi besöker under vår fritid, såsom;
facebook.com,
http://bilddagboken.se/,
felsms.com,
existens.se m.fl.
Vi traggade på rätt bra och jag tycker ändå att det blev ganska lyckat :)

Efteråt åkte jag hem och sov en stund innan maten. Resten av kvällen har jag spenderat framför datorn som vanligt. Har faktiskt gjort en bloggdesign åt en söt tjej som Lovisa känner och här har ni den:

(klicka på bilden för att komma till bloggen)









Kom ihåg mig?