-

, Kl. 17:02 |

Stack från skolan en stund efter luchen och tog Österrängsbussen mot tandvårdshuset för att spänna rälsen. Var inte så farligt denna gången heller. De spände bara ytterst lite i varje sida i överkäken, den understa käken har de inte ens rört på två besök vilket betyder mindre tandvärk så jag tror inte att jag behöver oroa mig för att ha ont i käften imorgon! Ska på en fet 18-årsfest för min kompis då, längtar!!

Fixade en ny kopia av min åtgärdsplan i svenska idag också så det blir att råplugga hela nästa vecka för att komma ikapp och ha möjlighet att få G i kursen. Kan ju inte få IG när jag egentligen har MVG, lite sur över att jag har slackat men det går inte att göra något åt nu, bara att kämpa på!

Ikväll ska jag på bio med Bine, vi ska se "Hur många lingon finns det i världen?". Haha den verkar sjukt bra faktiskt så får hoppas på det! Nu ska jag trycka ner något i magen - är galet hungrig!




Kom ihåg mig?